مردی که برادرش 30 سال در شکمش بود !!

    «کوین» با خونریزی و دل دردهای شدید به بیمارستان منطقه «آکسفورد‌شایر» مراجعه می کند و  پس از انجام سونوگرافی و آزمایشات مربوط متوجه می شوند که نزدیک به 30 سال است که جنین ناقصی که قل دوم این مرد بوده درون شکم اوست و طی این مدت او برادر خود را درون شکم خود حمل می‌کرده است.

ادامه مطلب ...

مردی که با گوش هایش می تواند ببیند !!

    دانیل کیش  Daniel Kish ، در شیرخوارگی بینایی خود را از دست داد اما او بیشتر اوقات بدون نیاز به عصای ویژه نابینایان، حرکت می‌کند و کارهایش را انجام می‌دهد. او حتی می‌تواند با دوچرخه‌اش به تنهایی و بدون راهنمایی، حرکت کند و … .
ادامه مطلب ...

رفع بوی پاها

     محیط گرم و مرطوب داخل کفش مخصوصاً کفش‌های ورزشی، رشد باکتری‌ها را در پا تقویت می‌کند این باکتری‌ها از پوست مرده زیر جوراب تغذیه کرده و در نتیجه بوی خاصی را متصاعد می‌سازند.عوض کردن مرتب کفش و جوراب ، استفاده ازپودر ضد قارچ ، شست وشوی پا با مواد مختلف و ریختن جوش شیرین درون کفش از مواردی هستند که میتوانند موجب رفع بوی پاهایتان شوند ...  .

ادامه مطلب ...

عادل فردوسی پور کیست؟؟؟؟

      جوانی است قد بلند متولد مهرماه 1353 در تهران و پدری از اهالی رفسنجان و کرمانی الاصل، بسیار باهوش و فوق لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه صنعتی شریف و مدرس فعلی در همین دانشگاه، عاشق فوتبال، بسیار کم رو و خجالتی ، کم حرف، طرفدار انتقاد، نوگرا و دارای خانواده اصیل و معتقد به اصول و ... 

ادامه مطلب ...